Pages

21 Oct 2017

outfit. eye see you















Um mit der Tür ins Haus zu fallen, ich hab gerade von allem die Schnauze voll und habe Schlafmangel. Erst vor kurzem hab ich mich darüber ausgekotzt was alles schiefläuft. Die Reaktion meines Gegenüber? Die fing an "Wap Bap" von Bibisbeautyplace zu singen. Ziemlich akkurate Verbindung die sie zwischen meinen Problemen und dem lächerlichen Lied gezogen hat. Es stimmt eben, es läuft manchmal alles scheiße, man muss aber auch drüber stehen und den vorhandenen Witz darin sehen.
Lebensweisheit überstanden.
Die Hose die ich anhabe ist übrigens meine Lieblingshose im moment. Sie ist weich und aus Samt und super hübsch. 

I'm just going to come clean, I am fed up withe everything and I am suffering from sleep deficiency. Just a couple of days ago I was channeling my inner drama queen and complaint about god and the world. And you know how my opposite responded to me bitching? She started to sing "Wap Bap", which is a ver annoying and hilarious sing from a german youtuber. And that's when it hit me - even when things go terribly wrong you sometimes just have to woman up and find the undeniable joke in things. 
Wisdom - end.
the trousers I am wearing are my favorite at the moment. They're soft and made up of velvet and so pretty. 

Blouse. C&A (here)
Trousers. H&M (similar)
Jacket. C&A (similar)
Bag. H&M (similar and similar)
Shoes. Converse x Missoni (similar)
MerkenMerken
MerkenMerkenMerkenMerkenMerkenMerken

No comments:

Post a Comment