Pages

22 Aug 2016

outfit. moves like spain









Bon jour. Inzwischen sind glaube ich alle meine Outfits mit Kleidern. Aber ich bevorzuge Kleider nunmal mehr als Hosen oder Jeans. Auch wenn man die Macht der perfekt sitzenden Hose nicht unterschätzen darf! Mit diesem Kleid fühle ich mich immer wie eine spanische Tänzerin die gerade mit ihren Tanzstunden angefangen hat und sich nur noch wild dreht und Spaß hat (man siehe die Bilder). Es macht einfach Spaß in einem luftigen Kleid seine Runden zu drehen und mal dieses ganze Erwachsen-Sein hinter sich zu lassen. Und das geht am besten im Sommer und mit schönen Kleidern.

//

Bon jour. By now most of the outfits of my blog feature a dress. That's because I prefer dresses over trousers or denim. Even though the power of the perfect fitted jeans shall not be underestimated! In this dress right here I always feel like a Spanish dancer. The one who just started taking dancing lessons and is twirling and spinning in her dress like a child and is just having a lot of fun (see the pictures above). It's just so much fun to let go and be a child once again. And that is best done in summer with beautiful dresses.

Love, Lea

Dress. H&M (similar)
Shoes. Topshop (similar
Earings. H&M (similar)

No comments:

Post a Comment